zondag 20 april 2014

TAG | TMI (Too Much Information)

Vandaag een tag! Ik vind tags zo leuk om te lezen, hihi! Ik heb vandaag de TMI (Too Much Information) tag. Een tag van 50 vragen waar je me dus even ietjes beter leert kennen en ook mijn genante dingen.. denk ik ;)



1. Wat draag je?
Een spijkerbroek en een dikke trui.
2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Yup.
3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Nee.. gelukkig niet!
4. Hoelang ben je?
Klein.. 1.59
5. Hoeveel weeg je?
Weet ik niet, haha! Ik weeg mijzelf echt nooit, anders ben ik bang dat
ik zwaar op dieet wil, haha, snap je?
6. Heb je tattoo's?
Nee! Haha, ik ben nog maar 14..
7. Heb je piercings?
Uhm.. nee, ik heb alleen 2 gaatjes voor oorbellen.

8. OTP?
Uh oké..
9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Telt dus ook een koppel uit bijvoorbeeld Goede Tijden Slechte Tijden? Dan kies ik voor Vincent en Nina. Ze hebben niet officieel wat, maar voor de mensen die het kijken, kom op dat gaat niet lang meer duren..!
10. Wat is je favoriete serie?
Glee, Goede Tijden Slechte Tijden.. oh ja en ook Sex And The City.
11. Wat is je favoriete band?
Sorry.. ik ben geen Directioner! Maar ik vind bijvoorbeeld The Script heel erg goed!
12. Wat mis je?
Mijn kat. Ik heb die moeten laten inslapen omdat hij uitgedroogd was en last had van zijn nieren. (Mijn kat kreeg gewoon genoeg te drinken, maar hij was al 18..)
13. Wat is je favoriete liedje?
Op dit moment Rather Be van Clean Bandit.
14. Hoe oud ben je?
14.
15. Wat is je sterrenbeeld?
Steenbok.
16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner
Uh, nou ik vind het fijn als een jongen lief is en ook er goed uitziet (qua kleding).
17. Wat is je favoriete quote?
Gewoon simpelweg, Stay Strong van Demi Lovato.

18. Wat is je favoriete acteur?
Bradley Cooper!
19. Wat is je favoriete kleur?
Groen :)
20. Harde muziek of zachte muziek?
Hard, maar niet hardcore maar meer dansmuziek.
21. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
In me bed liggen..
22. Hoelang douche je?
15 minuutjes.
23. Hoelang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Een half uurtje ongeveer.
24. Ben je ooit met een fysiek gevecht geraakt?
Hahaha, nee!
25. Wat is een turn-on?
Ben ik dom als ik vraag wat ze hier mee bedoelen? ;O
26. Wat vind je een afknapper?
Een vieze adem!
27. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Ik doe geen YouTube.. Maar mijn blog omdat ik het leuk vind om te schrijven.
28. Heb je angsten?
Ik ben verschrikkelijk bang voor honden en wespen/bijen/hommels..
29. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Ik weet het niet meer, haha!
30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
Tegen me moeder, i love you!
31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?
Ik heet Fleur en dan mijn 'geweldige' leven.. Ja opeens bedacht ik dit haha!
32. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?
Brainwash van Carry Slee.
33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Pretty Little Liars :)

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Op WhatsApp met mijn lieve vriendinnetje Lara.
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Lara is een hele goede vriendin van me! Ze is super lief!
36. Wat is je favoriete eten?
Macaroni!
37. Waar wil je nog graag naar toe?
Naar Australië! Maar als ik mijn havo diploma heb ga ik een rondreis door Australië maken!
38. De laatste plaats waar je was?
Rotterdam, Primark.
39. Heb je een crush?
Ja..
40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Gisteravond, toen ik mijn moeder welterusten ging zeggen!.
41. Wat was de laatste keer dat je je beledigt voelde?
Dat weet ik niet meer!
42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
ZOET!!
43. Welke instrumenten speel je?
Geen een, maar vroeger viool..
44. Wat is je favoriete sieraad?
Een statement ketting vind ik geweldig!
45. Wat is je laatste sport die hebt gedaan?
Dansen. Ik ben gek op dansen! Ik zit op klassiek ballet, jazz en modern!
46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
Dark Horse van Katy Perry, zo'n lekker nummer!
47. Wat is je favoriete openingszin?
Hey.
48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Haha ja gewoon altijd als ik iemand zie, oh hey!
49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Vandaag met Anna en Liza.
50. Aan wie geef je de tag door?
Aan iedereen natuurlijk!

Kusjes,
Fleur

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag!
    xx


    www.myrunwayfashionworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Christine, dankje wel! Wat heb je een leuk blog!

      xx Fleur!

      Verwijderen