zaterdag 19 april 2014

REVIEW | Essence Stay All Day Concealer

Hay dames!
 
Vandaag heb ik een review van de Essence Stay All Day Concealer. Concealer is een product dat je gebruikt onder je ogen voor je wallen of om je puistjes minder zichtbaar te maken. Ik ben echt dol op concealer en heb er dan ook al heel veel getest. Behalve van ons lieve budget merk Essence. Kijken jullie mee?
 

 

 Ik heb iets bedacht! Bij elke review die ik doe, ga ik een soort van 'jury' zijn. Ik ga voor de volgende onderdelen een cijfer geven, de verpakking, de geur (dat kan soms best belangrijk zijn hoor!), de substantie (plakt het? is het te vloeibaar?) en de prijs-kwaliteit verhouding. Al die cijfers bij elkaar opgeteld maakt mijn 'mening' over het product! Ik hoop dat jullie dit een leuk idee vinden! Laten we beginnen.
 

“Maak een eind aan vermoeide ogen! De nieuwe lang houdende concealer met licht reflecterende pigmenten is een ware tovenaar, die donkere kringen onder de ogen, rode vlekjes en andere oneffenheden laat verdwijnen en een frisse, stralende look tevoorschijn haalt! Dankzij de zijdeachtige textuur is het gemakkelijk aan te brengen. Het geeft je een mooie uitstraling, tot wel 16 uur lang.”
Bron: www.essence.eu, als we Essence moeten geloven is dit de perfecte concealer!
 
 





Zo ziet het kwastje eruit. Ik ben dol op dat soort kwastjes, veel fijner dan het met je hand te moeten uitsmeren! Dit is ook heel handig met stipjes onder je ogen zetten en ook makkelijk om genoeg op je puistje te doen. Ook word de verpakking met dit kwastje niet snel vies, of beter gezegt; de verpakking word helemaal niet vies!
 
 
 
 
 
 
 
 
Ik heb de concealer in de kleur 20. Soft Beige. Ook is er de kleur 10. Natural Beige. Maar die is meer voor de mensen met een oranje ondertoon en 20 meer voor de mensen met een roze ondertoon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hierboven zie je een drievoudige collage van mijn hand. Op de eerste foto zie je mijn hand met een streepje concealer. Als je goed kijkt zie je dat deze concealer wel echt een rozige ondertoon heeft! Op de tweede foto heb ik de concealer uitgesmeerd. Je ziet hem heel lichtjes zitten. Op de derde foto is de concealer helemaal uitgesmeerd en ook een soort van in mijn huid getrokken. Mijn huid heeft nu een mooi (natuurlijke) kleur/camouflage. Wat een mooie kleur geeft deze concealer zeg!
 
 
Nu de cijfers!!!
 
De verpakking; ik vind het een hele handige verpakking omdat hij zo niet vies word en dat vind ik zeker een plus punt! De verpakking krijgt een 9.
De geur; Oké, heel eerlijk? Het stinkt een beetje, ik vind dat het een hele chemische geur heeft! Maar dat kan ook aan mij liggen.. De geur krijgt een 5.
De substantie; De substantie vind ik prima! Het plakt niet en is gewoon perfect! Een dikke 9.
Prijs-kwaliteit; Ik vind het zeker de moeite waard om deze concealer te kopen. Hij is super goedkoop en is heel erg goed! Gewoon omdat het kan.. een 10!
 
Deze concealer is te koop bij de Kruidvat en kost €1,99.
 
Wat is jou favoriete concealer?
 
Kusjes,
Fleur/Sarah

2 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en duidelijke review!

    Ik volg je trouwens via Bloglovin', dan ben ik op de hoogte van al je berichten :)

    Liefs
    Britt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Britt!

    Ah dankje wel! Leuk dat je me blog bekeken hebt, hihi!
    Jij hebt ook een super leuke blog!

    Kusjes, Fleur.

    BeantwoordenVerwijderen