donderdag 24 april 2014

LEUK NIEUWS + UPDATE + YOUTUBE!

Hay iedereen!

Ik heb een soort van leuk nieuws! Ik ga YouTube filmpjes maken.. yaay! Jullie zullen nog meer informatie er over lezen maar ik wilde het heel eventjes kwijt. 

Sorry dat er geen artikel was vandaag en morgen ook niet ik ben even druk met school, ik heb 5 repetities en ik moet hard leren want ik sta in de 'gevarezone'. Er is een kans dat ik naar mavo moet. Ik wil heel erg graag op havo blijven en me volop focussen op school. Als ik vakantie heb ga ik enorm veel leuke dingen doen, o.a. naar de Primark en heel veel artikelen schrijven + vooruit werken en ik ga ook naar de BEAUTYGLOSS party. Ik ga ook 1 nacht er voor en 1 er na ergens slapen en ik ga zeker vloggen. (Die zal dan op mijn vlog kanaal komen.. komt meer informatie over!!)

Ik vind het erg leuk dat ik YouTube ga doen! Ook omdat ik met een grote cameraploeg ga filmen en het allemaal goed en verzorgt eruit gaat zien. Je kan er zaterdag of zondag een artikel over verwachten! 

Ook ga ik standaard op vrijdag een 'Let's Talk With Fleur' artikel maken. Hierin zal ik mijn week bespreken, oké niet echt letterlijk vertellen wat ik gedaan heb maar meer met foto's! Gewoon hoe mijn week was en natuurlijk hoe die van jullie was! 

Moet ik verder nog wat vertellen...?
Nee dit was het eigenlijk wel! En vanaf zondag komen er weer gewoon normale artikelen!

Kusjes,
Fleur


3 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk dat je met Youtube gaat beginnen, ben erg benieuwd naar je filmpjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah dankje wel! Lief van je! Ik hoop dat je het ook begrijpt dat er even geen artikel is gekomen! Ik heb het zo druk met school.. je kent het vast wel..!

      Veel liefs van mij

      Verwijderen
  2. Leuk dat je filmpjes gaat maken! Mag ik vragen met wat voor cameraploeg je gaat filmen?

    BeantwoordenVerwijderen