donderdag 1 mei 2014

YOUTUBE | Soort van uitleg + update

Hi lieverds!

Hier is dan mijn update! Ik ga jullie in dit artikel wat meer vertellen over het hele idee rond om YouTube!


Ik ben dus van plan om YouTube filmpjes te gaan maken! Gewoon omdat ik dat super leuk vind! Ik heb samen met een bedrijfje alles besproken, uitgedacht en op papier gezet. Echt, het lijkt net een lijst met sommen voor wiskunde, haha! Het zit allemaal erg ingewikkeld inelkaar en ik ga jullie er zeker niet mee lastig vallen! Maar nu eerst over mijn 'hoofdkanaal' op YouTube!

Mijn hoofdkanaal zal 'FleursGorgeousLife' gaan heten. (uh.. logisch!!) Ook ga ik gelijk al starten met een vlogkanaal. Daar zal iedere week een vlog komen van mijn week. Ook andere vlogs zoals ze Beautygloss party! Op mijn hoofdkanaal kan je video's verwachten over fashion (outfit of the day, lookboom, (fashion)shoplog, vlogs als ik ga schoppen), beauty (stash, make up favorieten, tutorials) en lifestyle (DIY, room tour, opruim tips, studie tips). Over mijn tweede kanaal ga ik nog niet te veel vertellen. Maar vanaf 12 Mei zullen er video's op mijn YouTube kanaal komen. Ik vind het allemaal super spannend maar ook erg leuk! Ik ben er nu even een tijdje niet geweest (op mijn blog) maar ik ben er weer hoor.

Ik ben'(helaas) ook nog ziek geweest. Ik had 39 graden koorts en was super misselijk. Maar ik ben weer beter! Morgen verschijnt er weer een artikel hoor lieffies!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten