dinsdag 22 april 2014

REVIEW | Kruidvat Make-up Kwastenreiniger

Yaaaay! Een nieuwe review! Vandaag de kwastenreiniger van de Kruidvat. Ik ben dol op dit soort producten. Dus laten we snel beginnen!
  


 
Laten we eerst kijken wat er op de verpakking staat en hoe je dit moet gebruiken!
 
Kruidvat Professional Make-up Kwastenreiniger reinigt, verfrist en houdt de vezels zacht. De reiniger is geschikt voor kwasten met synthetische en natuurlijke haren. Ideaal om dagelijks te gebruiken, want de kwast is snel weer droog en klaar om te gebruiken. Regelmatig reinigen met de Kruidvat Professional Make-up Kwastenreiniger verlengt de levensduur van de kwasten.

Tip: Reinig make-up kwasten vanaf het begin minimaal één keer per week. Vanwege de hygiëne, maar ook omdat ze dan prettig blijven aanvoelen.

Gebruiksaanwijzing: Breng Kruidvat Professional Make-up Kwastenreiniger aan op een droge tissue. Wrijf de kwast hierin voorzichtig schoon tot hij niet meer afgeeft. Laat de kwast vervolgens aan de lucht drogen. Niet uitspoelen.
 
De grote merken zoals M.A.C. hadden allang een kwastenreiniger, maar oh zo duur! Nu zijn wat goedkope merken ook met een kwastenreiniger gekomen en de Kruidvat dus ook. Ik sta echt te popelen om deze uit te proberen!

De reiniger ziet er erg mooi uit vind ik. Hij ziet er duurder uit dan dat ie is, vind ik!

 
Hier zit de reiniger op mijn watje. Ik vind het handig om hiervoor een wattenschijfje te gebruiken. Sommige gebruiken een keukendoek, dat kan ook maar dit raad ik aan! Let's get clean!



Mijn kwast moet nodig schoon worden gemaakt!


Hierboven zie je hoe ik mijn kwast heb schoongemaakt. Zoals je ziet komt er veel oogschaduw vanaf. Ik heb aan beide kanten van het watje mijn kwast schoongemaakt. Deze reiniger ruikt echt super lekker! Ook heeft deze een kleurtje, licht paars! Leuk!


YES! Mijn kwast is super schoon en ruikt nog lekker ook! Helemaal toppie! Je moet de kwast nog wel ongeveer 5 minuten laten drogen voordat je je kwast weer gaat gebruiken, want het is sowieso niet fijn als kwast zo nat is maar ook kan het in je oog komen en dat is niet echt fijn!


In deze reiniger zit 200 mL. Dat vind ik best veel want je hebt echt heel weinig van het product zelf nodig.


Dit was mijn review! Ik ben zeer tevreden over deze kwasten reiniger. Hij voldoet gewoon aan de dingen die een kwastenreiniger moet doen. Ook is het voor de prijs al leuk om deze mee te nemen! Hij kost maar €2,99 en is te koop bij (natuurlijk) de Kruidvat!

Hebben jullie deze kwastenreiniger ook? Of hebben jullie een andere?

Kusjes,
Fleur

Geen opmerkingen:

Een reactie posten