vrijdag 18 april 2014

Fleurs Gorgeous Life

Hi!

Ik ben Fleur, maar je mag me ook Sarah noemen, want dat is mijn tweede naam, haha!
Maar goed, welkom op mijn blog. Oké, ja ik weet het, weer zo'n beginners blog, die stopt na 1 dag al.. uh.. ik niet! Schrijven en bloggen is altijd al mijn passie geweest! Van jongs af aan schrijf ik al verhalen over van alles! Nu vond ik het tijd om mijn persoonlijke beautyblog te beginnen. Beauty is, na mijn grote hobby voor schrijven, ook een soort hobby van mij. Ik maak mezelf graag op en als er nieuwe producten in de winkel liggen ben ik er als eerste bij, haha! Vandaag zal dus mijn blog online gaan! Ik hoop dat jullie mijn blog leuk en interessant vinden.

Kusjes,

Fleur/Sarah (it's your choise baby ;))


Het is trouwens 'Goede vrijdag' !!!

1 opmerking: